Bedrijven

Onze werkzaamheden

Onze werkzaamheden met betrekking tot uw financiële administratie kan onder andere bestaan uit één van de volgende zaken:

Opzetten, inrichten en automatiseren van uw financiële administratie
Uitleg.
Verwerken van uw administratie
Uitleg.
Controle van de door uzelf gevoerde financiële administratie
Uitleg.
Ophalen en terugbrengen/verzenden van uw administratie
Uitleg.
Het verzorgen van de loonadministratie van uw personeel
Uitleg.
Jaarrekening
Uitleg.
Tussentijdse financiële controles
Uitleg.
Aangifte omzetbelasting
Uitleg.
Aangifte vennootschapsbelasting
Uitleg.
Publicatie stukken Kamer van Koophandel
Uitleg.
ZZP-ers begeleiding bij en opzetten onderneming
Uitleg.
Verzorging bezwaarschriften en beroepsprocedures naar de belastingdienst
Uitleg.
Begeleiding bij belastingcontroles
Uitleg.
Advisering inzake rechtsvorm van de onderneming
Uitleg.

AFORTUNA kan u de zorg van vele aspecten uit de administratie uit handen nemen.

Voor iedere ondernemer is het een bittere noodzaak een goede administratie te voeren. Een administratie die inzicht geeft in het bedrijf en de resultaten kan weer geven van het bedrijf. Deze gegevens zijn niet alleen van belang voor de ondernemer zelf, maar ook voor andere instanties zoals overheidsinstellingen en overige zakelijke partners, waarmee u als ondernemer te maken heeft.

Wij stemmen onze administratieve dienstverlening af op wat u echt nodig heeft.